Subject: RE: Teavitus ohtlikust olukorrast 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee L76, Teeserva (katastritunnus 72501:001:1404) kinnisasj[...] [Ticket#48221834]
From: "Janika Orav" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 15:54:28 +0200

Tere!

Ehitusseadustiku § 77 lõike 2 punkti 4 alusel on elektripaigaldise
kaitsevööndisse keelatud paigaldada traattarasid, kuna see kujutab
lähenduses viibivatele loomade ning inimeste elule ja tervisele ohtu.
Seetõttu tuleb selliste tarade lahendus kaitsevööndis asendada elektrit
mittejuhitvast materjalist aiaga ning ka tulevikus arvestada kaitsevööndis
kehtivate piirangutega ning mitte kasutada metalltarasid.

Taoliste tarade paigaldamise puhul kaitsevööndisse on vajalik ka eelnev
kooskõlastus võrguvaldajaga.

Janika Orav
Peaspetsialist

Elektrilevi OÜ
+372 465 4500 |  <mailto:janika.orav> janika.orav
<mailto:[email-masked]> @elektrilevi.ee
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 20, 2024 2:32 PM
To: Elektrilevi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Martti Lilleste < >
Subject: Teavitus ohtlikust olukorrast 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee L76,
Teeserva (katastritunnus 72501:001:1404) kinnisasjal

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere

Teavitasite Transpordiametit asjaolust, et riigitee kinnistul
katastritunnusega nr 72501:001:1404 paikneb elektriõhuliini kaitsevööndis
metallist loomatara. Täname Teid teavituse eest. Paraku on tegemist
tavapärase projektse loomatara lahendusega ning sarnaseid olukordi esineb
ka mujal Eestis. Paraku esialgu Transpordiametil loomatarade
ümberehitamist plaanis ei ole.

Lugupidamisega

/Martti Lilleste/
/Korrashoiu projektijuht/
/Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond/
/[email-masked]
<mailto:/[email-masked]> , +372 5304 5911/
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet
Valge 4 / 11413 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.